Groeien met je bedrijf begint met goede leads
Website vernieuwd… check! Producten op scherp…check! En dan hoppa meteen die deal sluiten🙌🏻 In online sprookjes werkt dit absoluut zo. Maar in real life mis je dan wat stappen. Jouw potentiële klant legt namelijk een hele reis af. Of, om het op zijn marketings te zeggen: de customer journey.
Voordat een bezoeker klant wordt, moet hij je eerst leren kennen. En de waarde van je product of dienst inzien. Precies dát doe je met lead gen. Denk bijvoorbeeld aan het downloaden van een whitepaper in ruil voor een mailadres.
Nu kun jij weer verder met de volgende stap in de journey, namelijk je leads op de juiste manier opvolgen. Yay, weer wat dichterbij die deal! 🤝
Zo helpt LUID! je met meer leads genereren
Zo werkt luid!
1.
Nulpunt
Om te weten waar je naar toe wilt, is het eerst belangrijk te bepalen waar je nu staat. Wat doe je al aan online marketing? En met welk resultaat?
2.
Doelen
Nu je weet waar je staat, bespreken we waar je naartoe wilt. Wat wil je bereiken en waarom? Samen bekijken we of je doelen enerzijds realistisch en anderzijds niet te bescheiden zijn. Vanuit daar bepalen we samen jouw eerste stap.
3.
Hoe dan?
Je doelen staan op scherp. Dan het praktische stuk: Hoe gaan we jouw doelen bereiken? Welke online tools zetten we in. En, hoe laten we die tools onderling met elkaar communiceren? Weet je nog, 1+1 is 5 enzo.
4.
Naar de praktijk
De strategie is helder. Het is tijd om onze gave plannen uit te rollen. We koppelen de slimste marketingtools met elkaar. Advertentiecampagnes richten we in. Landingspagina’s ontwikkelen we. E-mailflows zetten we op en we leggen vast hoe jij die verse leads kan opvolgen.
5.
Rapporteren
We hebben samen iets bedacht, maar werkt dat ook? Natuurlijk zorgen we dat alles gemeten wordt, zodat we de resultaten zien. Die bespreken we maandelijks met je in een videocall én we bedenken waar we bijsturen. Zo weet je precies waar je aan toe bent, wel zo fijn.