Social Advertising
Omdat we uren en uren op social media spenderen
Ken jij iemand die niet op social media zit? Misschien die ene geitenwollen sok, maar verder heeft iedereen wel iets van LinkedIn, Facebook, Insta, TikTok of Pinterest. -en vaak een combinatie van bovenstaande 😉- Dat maakt social de perfecte plek om te adverteren!
Daarom SOCIAL ADVERTISING
Snel inspelen op kansen
Groot bereik
Controle over je budget
Resultaat is
direct zichtbaar
Resultaat is direct zichtbaar
Bereik een
specifieke doelgroep
Bereik een specifieke doelgroep
Tussentijds bijsturen
van campagnes
Tussentijds bijsturen van campagnes
LUID! is specialist in Social Advertising
Zat je maar wat mínder tijd op je socials. Want potverdikkie, wat is dat scrollen toch verslavend. En wat voor jou geldt, geldt voor je doelgroep natuurlijk ook. Jij kan dit in je voordeel gebruiken.
Ga maar na; als jij relax op de bank op je mobiel zit, check je sneller een leuke aanbieding of interessant artikel. Én social is ook zo ingesteld, dat je alleen de advertenties ziet die relevant zijn voor jou.
Tenminste, als ze goed ingericht zijn. En dat is best even puzzelen. Daar komen wij in beeld! Bij LUID! richten we je advertenties zo in dat ze naadloos aansluiten op de behoeften van jouw doelgroep. Zodat je weet dat wat je doet, ook scoort. 🚀
Zo helpt LUID! je met Social Advertising
1.
Intake
Laten we beginnen bij het begin: wat wil je bereiken met social advertising? Wat is je budget en wie wil je bereiken?
2.
Strategie
Nu we je doel weten, checken we of dat ook realistisch is. Gouden bergen verkopen houden we niet van. Ondersteunen bij het creëren van die gouden bergen dan weer wél! Dus: hoe past social advertising in jouw huidige strategie? En, kan dat beter en efficiënter?
3.
Opzetten campagne
Dan het állerleukste: de campagne opzetten. Afgestemd op jouw wensen en budget richten we je social account in en zetten we alles op scherp. Kom maar doorrrr met die aanvragen!
4.
Onderhoud
Elke maand werken we een vooraf afgesproken aantal uur aan je campagnes. Op deze manier houden we ze scherp, up-to-date en blijven de kosten zo laag mogelijk.
5.
Rapporteren
Samen hebben we iets bedacht, maar bevalt het ook? Dat bespreken we maandelijks in een call. Zo kun je altijd je strategie en budget aanpassen, wel zo fijn.