Marketingdata en Analytics

OMDAT METEN WETEN IS

Soms voelt online een beetje als Russisch roulette. Je doet maar wat en hoopt dat het werkt. Gelukkig is er iets wat deze vage theorieën omtovert in keiharde feiten. Namelijk; data en cijfers. Zodra je elke actie meetbaar maakt, ontdek je wat scoort. En yup, daar ga je natuurlijk mee door!

Daarom data & analytics

Zien wat wel óf
juist niet werkt

Zien wat wel óf juist niet werkt

Inzicht in het gedrag
van je bezoekers

Inzicht in het gedrag van je bezoekers

Tussentijds bijsturen

Tussentijds bijsturen

Test je ideeën voordat
je ze doorvoert

Test je ideeën voordat je ze doorvoert

Je budget inzetten
op de juiste plek

Je budget inzetten op de juiste plek

Anticiperen op
de toekomst

Anticiperen op de toekomst

LUID! is specialist in data & analytics

Specialist? Zeg maar gerust dat we bij LUID! verslaafd zijn aan data en cijfers. Het is namelijk zó gaaf om te ontdekken wat werkt binnen je online marketing. En vooral: wat niet. Want eerlijk, DE manier bestaat online simpelweg gewoon niet. Wat daarentegen wél altijd glashelder is, zijn je cijfers.

marketing analytics

Echt stappen zetten met je online marketing doe je daarom door betrouwbare meetgegevens van je websitebezoekers te verzamelen. Dit gaat verder dan hup gauw effe een Google Analytics trackingcode of Facebookpixel in je website zetten.

Zeg je nu al: wait, what?! 🤯 Adem dan maar weer rustig uit. Wij nemen dit technische gedeelte met liefde van je over. We maken alles meetbaar én vertellen je natuurlijk hoe je website en campagnes scoren.

En wil je in een oogopslag al je metrics overzichtelijk bij elkaar hebben? Dan richten we geheel naar wens jouw persoonlijke Google Data Studio Dashboard in. Heel handig voor als jij straks óók verslaafd bent aan je cijfers.

Zo helpt LUID! je met data & analytics

1.

We laten zien hoe het werkt!
We starten met een demo, zo ontdek je hoe marketing automation werkt in de praktijk.

2.

Wat & wie wil jij bereiken
Samen bekijken we wie jouw doelgroep is. Hoe je onder de aandacht komt en wat je daarmee bereikt. En even nieuwsgierig: wat is jouw ultieme doel? Dan zetten we die stip alvast op de horizon

3.

Hoe kan marketing automation jou helpen
Aan de hand van je input maken we een plan van aanpak hoe marketing automation voor jou werkt én hoe dit binnen jouw marketingstrategie past

4.

Tijd voor de onboarding
Enthousiast over het plan van aanpak? Mooi! Tijd voor de onboarding. We richten de marketing automationtool voor je in en leggen je stap voor stap uit hoe het platform werkt. Ook richten we de eerste campagnes voor je in, zodat je gelijk van de voordelen profiteert

5.

Wat zijn de eerste resultaten
Je eerste campagne draait en het is tijd voor de analyse. Hoe richten we zaken nog efficiënter in? Welke tools in het platform sluiten hier naadloos op aan? Kortom, we bouwen stap voor aan stap verder aan die kick-ass marketingstrategie!

Luid meedenken?

Benieuwd hoe Analytics jouw goede ideeën onderbouwt, of juist ontkracht, met keiharde cijfers? Vul het contactformulier in en dan nemen we contact met je op.