Daarom conversie optimalisatie
Inzicht in gedrag
van je bezoekers
Inzicht in gedrag van je bezoekers
Bezoekers omtoveren
in leads
Bezoekers omtoveren in leads
Gebruiksvriendelijkheid van
je website vergroten
Gebruiksvriendelijkheid van je website vergroten
Maximaal rendement uit
je marketingcampagnes
Maximaal rendement uit je marketingcampagnes
Krijg meer klanten
voor minder geld
Krijg meer klanten voor minder geld
Blijf leren en
verbeteren
Blijf leren en verbeteren
LUID! is specialist in conversie optimalisatie
Geweldig als je site er mooi uitziet. Bij LUID! houden we ook van fijn design. Maar nóg belangrijker vinden we dat je site doet wat hij moet doen, namelijk converteren. In normaal Nederlands 👉🏻 dat je bezoekers tot actie overgaan op je website.
En wat die actie is, hangt af van waar jouw bezoeker is in zijn klantreis. De één zegt misschien: JA ik wil dit, ik pak nu die telefoon! Terwijl de ander eerst op zijn gemakje een interessant e-book leest.
Daarom is het slim je site zo in te richten dat je bezoeker in elke fase vindt wat hij zoekt. Bij LUID! weten we precies hoe we jouw bezoeker over de streep trekken. We mixen psychologische beïnvloedingstechnieken met up-to-date kennis van wat werkt online. En tadaaa, dan heb je weer an offer you can’t refuse. Capice? 🤌🏻
Zo helpt LUID! je met conversie optimalisatie
1.
De training die bij je past
Allereerst onderzoeken we waar jouw behoefte ligt. Wat wil je leren en waarom? Samen bekijken we welke training het best daarop aansluit.
2.
De vorm die bij je past
En dan, ga voor je een 1-1-traject of zie je er wel brood in om je gehele afdeling te trainen? Dat bespreken we in een telefonisch voorgesprek.
3.
Live training, online of op locatie
Ook belangrijk: hoe wil je de training volgen. Relax bij jou op kantoor of stap je liever uit je dagelijkse omgeving en kom je naar een van onze trainingsruimtes? -de koffie is goed😉- Of kies je voor maximale flexibiliteit van een online training. Alles kan, jij bepaalt!
4.
Ondersteuning
Vol energie rol je de training uit. Superinteressant! Maar wat wij ook belangrijk vinden is dat je iets met de training gaat dóén. Daarom helpen we je, indien gewenst, op weg.
5.
Evaluatie
Natuurlijk vinden we het leuk om te horen hoe enthousiast jij bent. Nog liever horen we als je iets mist in de training. Niet voor niets is ons motto: ‘Be better than you were yesterday’.