Daarom Display Advertising
Vergroot je
naamsbekendheid
Vergroot je naamsbekendheid
Bereik de mensen
die jij wil
Bereik de mensen die jij wil
Nieuw product of
dienst introduceren
Nieuw product of dienst introduceren
Stuur meer verkeer
naar je website
Stuur meer verkeer naar je website
Terugwinnen van
verloren klanten
Terugwinnen van verloren klanten
Advertenties afgestemd
op jouw huisstijl
Advertenties afgestemd op jouw huisstijl
LUID! is specialist in display advertising
Bij display advertising worden de advertenties, ook wel banners, op allerlei verschillende websites en sociale netwerken geplaatst. Zo bereik je het overgrote deel van alle internetgebruikers. En dus zeker ook jouw potentiële klanten.

Maar naast nieuwe klanten is het ook mogelijk om je te richten op verloren klanten of websitebezoekers. Dit noemen we retargeting advertenties. Want het zou natuurlijk zonde zijn als je deze mensen kwijtraakt. Terwijl ze alleen een kleine reminder nodig hebben van jouw bedrijf. Een klein duwtje in de goede richting!
Er zijn vele manieren om display advertenties in te zetten. Waaronder stilstaand beeld of video’s. Maar ook bewegende animaties zijn mogelijk. Welk type beeld je kiest is afhankelijk van je doelen. De LUID!jes denken met je mee waar jouw kansen liggen.
Zo helpt LUID! je met Display Advertising
1.
Intake
Laten we beginnen bij het begin: wat wil je bereiken met display advertising? Wat is je budget en wie wil je bereiken?
2.
Strategie
Nu we je doel weten, checken we of dat ook realistisch is. Gouden bergen verkopen houden we niet van. Ondersteunen bij het creëren van die gouden bergen dan weer wél! Dus: hoe past display in jouw huidige strategie? En, kan dat beter en efficiënter?
3.
Opzetten campagne
Dan het állerleukste: de campagne opzetten. Afgestemd op jouw wensen en budget richten we je display advertenties in en zetten we alles op scherp. Kom maar doorrrr met die websitebezoekers!
4.
Onderhoud
Elke maand werken we een vooraf afgesproken aantal uur aan je campagnes. Op deze manier houden we ze scherp, up-to-date en blijven de kosten zo laag mogelijk.
5.
Rapporteren
We hebben samen iets bedacht, maar werkt dat ook? Dat bespreken we maandelijks in een videocall. Zo weet je precies waar je aan toe bent, wel zo fijn.