Maak je knappe kop nóg slimmer!
Je gaat het snappen als je het door hebt. Dat is natuurlijk een quote van onze Johan Cruijff, maar o zo waar. Want als je eenmaal die extra marketingkennis hebt, ben je vanzelf meer betrokken bij de groei van je bedrijf. En betrokken, enthousiaste mensen, daar worden wij dan weer blij van!
Daarom doen we bij LUID! van alles om onze kennis te delen. Denk hierbij aan het geven van trainingen, spreken op events en schrijven van artikelen en whitepapers. Maar ook gewoon praktisch: heb jij een brandende kwestie, dan denken we altijd met je mee.
En als je je afvraagt: hoe vergaren jullie die kennis dan? Dat doen we overal en altijd. Via marketingsites, specialistische boeken, trainingen en webinars. En dat vanaf de bank, op de wc, in het restaurant als de wederhelft even plassen is. En zelfs -uiteraard stiekem, partners worden daar doorgaans niet zo blij van- op vakantie! Tja, als je iets helemaal te gek vindt, is leren geen straf maar een levensbehoefte.
Zo helpt LUID! je aan meer online marketingkennis
Zo werkt luid!
1.
Nulpunt
Om te weten waar je naar toe wilt, is het eerst belangrijk te bepalen waar je nu staat. Wat doe je al aan online marketing? En met welk resultaat?
2.
Doelen
Nu je weet waar je staat, bespreken we waar je naartoe wilt. Wat wil je bereiken en waarom? Samen bekijken we of je doelen enerzijds realistisch en anderzijds niet te bescheiden zijn. Vanuit daar bepalen we samen jouw eerste stap.
3.
Hoe dan?
Je doelen staan op scherp. Dan het praktische stuk: Hoe gaan we jouw doelen bereiken? Welke online tools zetten we in. En, hoe laten we die tools onderling met elkaar communiceren? Weet je nog, 1+1 is 5 enzo.
4.
Naar de praktijk
De strategie is helder. Het is tijd om onze gave plannen uit te rollen. We koppelen de slimste marketingtools met elkaar. Advertentiecampagnes richten we in. Landingspagina’s ontwikkelen we. E-mailflows zetten we op en we leggen vast hoe jij die verse leads kan opvolgen.
5.
Rapporteren
We hebben samen iets bedacht, maar werkt dat ook? Natuurlijk zorgen we dat alles gemeten wordt, zodat we de resultaten zien. Die bespreken we maandelijks met je in een videocall én we bedenken waar we bijsturen. Zo weet je precies waar je aan toe bent, wel zo fijn.