Marketing automation
OMDAT HET ALTIJD DOELGERICHTER EN EFFICIËNTER KAN
Je koopt toch ook geen schoenen bij de visboer? Je lacht nu misschien, maar dat is wel hoe heel veel bedrijven hun marketing inzetten. Met marketing automation bereik je jouw doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap. Wel zo slim.
Daarom marketing automation
24/7 volledig automatisch
leads opvolgen
24/7 volledig automatisch leads opvolgen
Identificeer anonieme
websitebezoekers
Identificeer anonieme websitebezoekers
Bespaar tijd en geld met een
efficiënter marketingproces
Bespaar tijd en geld met een efficiënter marketingproces
Genereer kwalitatief
betere leads
Genereer kwalitatief betere leads
Verstuur gepersonaliseerde
berichten
Verstuur gepersonaliseerde berichten
Zorg voor schaalbare
marketing
Zorg voor schaalbare marketing
LUID! is specialist in marketing automation
De meeste mensen trekken wit weg als ze de woorden marketing automation horen. ‘Hóé werkt dat? Vast heel ingewikkeld en tijdrovend.’ De grap is dat zodra je marketing automation inzet, je juist tijd overhoudt. Oja… én meer inzicht krijgt in je doelgroep, binnenhaalt. Klinkt goed, niet?
Bij LUID! vinden we het belangrijk dat je feeling hebt met de tools waarmee je werkt. Want als je weet hoe iets in elkaar steekt, krijg je er plezier in. En enthousiaste klanten, daar worden wij weer blij van. Daarom starten we met jouw marketing automation strategie, vervolgens richten we jouw marketing automation in en leggen we je stap voor stap uit hoe het werkt. Geen technische termen, maar in gewoon normaal Nederlands.
En denk je tussendoor ‘kak… hoe zat dat nou ook alweer?’, dan leggen we je het met alle plezier nog een keer uit!
Zo helpt LUID! je met marketing automation
1.
We laten zien hoe het werkt!
We starten met een demo, zo ontdek je hoe marketing automation werkt in de praktijk.
2.
Wat & wie wil jij bereiken
Samen bekijken we wie jouw doelgroep is. Hoe je onder de aandacht komt en wat je daarmee bereikt. En even nieuwsgierig: wat is jouw ultieme doel? Dan zetten we die stip alvast op de horizon
3.
Hoe kan marketing automation jou helpen
Aan de hand van je input maken we een plan van aanpak hoe marketing automation voor jou werkt én hoe dit binnen jouw marketingstrategie past
4.
Tijd voor de onboarding
Enthousiast over het plan van aanpak? Mooi! Tijd voor de onboarding. We richten de marketing automationtool voor je in en leggen je stap voor stap uit hoe het platform werkt. Ook richten we de eerste campagnes voor je in, zodat je gelijk van de voordelen profiteert
5.
Wat zijn de eerste resultaten
Je eerste campagne draait en het is tijd voor de analyse. Hoe richten we zaken nog efficiënter in? Welke tools in het platform sluiten hier naadloos op aan? Kortom, we bouwen stap voor aan stap verder aan die kick-ass marketingstrategie!