Online strategie
Omdat alles elkaar onderling versterkt
Een sprankelende advertentiecampagne leidt je doelgroep naar je landingspagina. Daar staat een superinteressant e-book. Na het downloaden volgt automatisch vanuit marketing automation een messcherp aanbod. Bám, weer een lead erbij! Dat doet een ijzersterke online strategie.
Waarom een slimme online strategie
Behaal je online doelstellingen
Behaal je online
doelstellingen
Onderscheiden van je concurrentie
Onderscheiden van
je concurrentie
Samenwerking tussen alle marketing inspanningen
Samenwerking tussen alle
marketing inspanningen
Concrete plannen in plaats van losse acties
Concrete plannen in
plaats van losse acties
Weet waar te optimaliseren voor nog beter resultaat
Weet waar te optimaliseren
voor nog beter resultaat
Voorkom tijd- en geldverspilling
Voorkom tijd-
en geldverspilling
LUID! als jouw strategisch partner
Als je fit wilt worden, ga je naast meer bewegen ook gezond eten. Logisch, want dat versterkt elkaar. Bij online marketing werkt het net zo. Zet je alle tools en ideeën los van elkaar in, dan is je resultaat 💩. Maar laat je al je marketingmiddelen op de juiste manier met elkaar communiceren, dan wordt 1+1 ineens… 5!
En wat dat precies is, dé perfecte strategie, dat hangt helemaal van jouw bedrijf af. Van je doelen en je beschikbare budget. Hoe de vlag er ook bij hangt, er is altijd een eerste, slimme stap die je kunt zetten.
Die eerste stap bedenken wij graag met je. De mix van diepgaande online kennis met jarenlange ervaring in het bedrijfsleven maakt ons een slim strategisch partner. En ja, slim is in deze ook eigenwijs. Want om écht op te vallen en te groeien, moet je boven het maaiveld durven uitsteken.
Zo helpt LUID! je aan een slimme online strategie
1.
Nulpunt
Om te weten waar je naartoe wilt, is het eerst belangrijk om te bepalen waar je nu staat. Wat doe je al aan online marketing? En met welk resultaat?
2.
Doelen
Nu je weet waar je staat, bespreken we waar je naartoe wilt. Wat wil je bereiken en waarom? Samen bekijken we of je doelen enerzijds realistisch en anderzijds niet te bescheiden zijn. Vanuit daar bepalen we samen jouw eerste stap.
3.
Hoe dan?
Je doelen staan op scherp. Dan het praktische stuk: Hoe gaan we jouw doelen bereiken? Welke online tools zetten we in. En, hoe laten we die tools onderling met elkaar communiceren? Weet je nog, 1+1 is 5 enzo.
4.
Naar de praktijk
De strategie is helder. Het is tijd om onze gave plannen uit te rollen. We koppelen de slimste marketingtools met elkaar. Advertentiecampagnes richten we in. Landingspagina’s ontwikkelen we. E-mailflows zetten we op en we leggen vast hoe jij die verse leads kan opvolgen.
5.
Rapporteren
We hebben samen iets bedacht, maar werkt dat ook? Natuurlijk zorgen we dat alles gemeten wordt, zodat we de resultaten zien. Die bespreken we maandelijks met je in een videocall én we bedenken waar we bijsturen. Zo weet je precies waar je aan toe bent, wel zo fijn.